掃呢頁CODE去手機

2015年5月14日 星期四

徐若瑄晒家姐素顏照 網民讚嘆:女神家族 徐若瑄,



【短片】【索爆姊妹花】徐若瑄晒家姐素顏照 網民讚嘆:女神家族

2015-05-14 17:44:00



其他影片:>>






【索爆姊妹花】徐若瑄晒家姐素顏照 網民讚嘆:女神家族

準媽咪徐若瑄因為要臥床安胎,唔方便洗頭,佢就索性請朋友幫佢將長髮剪短,點知呢個清爽短髮look大獲好評,而且打理方便得多。

今日徐若瑄喺facebook上載一張相,相中人有幾分似佢,原來佢徐若瑄嘅大姊,咁啱佢家姐都將頭髮剪短,清秀可人,驟眼睇有幾分似趙薇呢,呢張相令徐若瑄即時諗起描寫手足情深嘅歌曲《姊,你睡了嗎?》,跟住呢位準媽咪又開玩笑表示:「她(指大姊)若知道我又po她,一定會追殺我!還好我住在新加坡。」

唔少網民留言激讚徐大姊:「一家都是美人,果然媽媽好會生喔」、「怎麼長這麼像,不注意看不知道是大姊」、「女神家族」,而徐若瑄亦有回覆網民留言呢﹗



徐若瑄晒家姐素顏照,兩姊妹都係靚女。(徐若瑄fb圖片)



徐若瑄呢個短髮look大獲好評。(徐若瑄fb圖片)



(徐若瑄fb圖片)



網民留言,而徐若瑄都有回覆。(徐若瑄fb圖片)

鍾意就快D Share啦!