掃呢頁CODE去手機

2015年5月2日 星期六

上海直擊 《葉問 3》頻生意外 甄子丹手腕甩骹 拳王泰臣斷指 [忽然1周 - 1034] 子丹,葉問,葉問 3,甄子丹,MW,



甄子丹同泰臣吹開水先知,原來拳王有個 friend係甄媽媽徒弟(丹爺媽媽喺美國教中國武術㗎!),呢個 friend仲俾咗兩隻《葉問》系列 DVD泰臣睇,泰臣話睇完勁 like,所以先接《葉問 3》。

媽咪姐

上海直擊 《葉問 3》頻生意外 甄子丹手腕甩骹 拳王泰臣斷指

宇宙最強甄子丹,一個打十個,大家都知!不過當化身葉問嘅佢,遇上拳王泰臣,江湖就出現變數嘞。繼上個禮拜,丹爺拍天馬電影投資嘅《葉問 3》一場打戲嗰陣,意外批踭撞到泰臣左手食指骨折斷之後,原來佢自己都打到手腕甩咗骹呀!

媽咪姐有個 friend就喺上海直擊宇宙最強忍住痛繼續拍攝,但眉頭始終都皺一皺囉!陰功豬,心痛死老婆汪詩詩嘞。究竟發生乜嘢事呢?媽咪姐即刻 call丹爺問吓啦,好在佢把聲不知幾精神,仲好開心同媽咪姐講:「我冇乜嘢喎!其實泰臣係我拍戲以嚟最強勁嘅對手,我係佢 fans!當然我要好小心面對佢,因為大家都知佢出拳有幾百磅。事實佢每次出拳嗰陣,我都感受到拳風喺耳仔邊擦過,所以都幾危險!(你打到甩骹,都真係好傷喎!)

「咁又唔關佢事嘅。其實拍每部戲都會受傷。呢次係我同十幾個武師打,本來要出拳打個武師下巴,但我唔想傷到個武師,所以自己轉咗出掌,點知就撞到嚿骨!起初以為冇事,之後發覺手腕有啲痛,仲腫到成個雞蛋咁,連續腫咗 4、 5日。後尾我返香港探我太太,再去睇醫生,醫生話係輕微甩骹。不過因為之後又要同泰臣對打,所以都冇乜休息。」

嘩,丹爺,媽咪姐知你係宇宙最強,但都要小心身體呀!為國爭光呢啲,仲要靠你葉師傅㗎。

甄子丹與拳王泰臣對打係片中重頭戲,導演葉偉信同動作導演袁和平精心設計!

「乒乓波」手

丹爺冇俾拳王打傷,但就同武師打到甩骹。睇吓佢兩隻手有幾大分別!右手腫到成個乒乓波咁,現場工作人員幫佢即場護理。哇,好痛!

即使受咗傷,丹爺休息咗陣,咬咬牙,就堅持繼續拍,同泰臣一樣好專業。

斷骨照拍

埋身肉搏後,丹爺手踭意外撞向泰臣左手食指。拳王都痛到要休息一陣,但好快就繼續拍攝。後尾去醫院先知原來食指骨折。拳王仲搞笑話:「啲人好驚子丹受傷,但今次傷嘅係我,冇人關心我囉。」

老婆力撐

丹爺最錫屋企人,為拍《葉問 3》成日香港、上海兩邊飛,好在有老婆汪詩詩支持,照顧兩個囡囡。

除咗丹爺,譚耀文亦有機會喺戲中做拳王下屬,仲有好多內心戲㖭。阿譚講起勁開心:「泰臣係一個傳奇,亦係我偶像,佢仲好主動請我同佢合照。」

48歲嘅拳王,的確係硬漢,日日健身幾時都維持喺作戰狀態,做佢老婆(右)真係安全感爆燈,身後嗰 3個保鑣都係「造型」嚟啫。

戲入面,泰臣要講普通話,雖然佢努力咁練,但難免要工作人員喺現場舉下貓紙。丹爺笑住話:「佢講得最好嘅一句係『滾蛋』!」

泰臣喺戲中飾演地產商,有個中國養女。唔使埋位嗰陣,泰臣都成日同佢玩,仲教埋打拳呢。鐵漢柔情呀!

教女打拳

鍾意就快D Share啦!