掃呢頁CODE去手機

2015年7月27日 星期一

34D張秀文升呢做「無綫咪神」 咪神,張秀文,無綫,梁政珏,高海寧,



張秀文憑住34D好身材,升呢成新一代「無綫咪神」!

next 1/1 pre

唔係個個人都做到呢個效果!

next 1/1 pre

一件比堅尼揮低晒其他對手。

next 1/1 pre

松岡(中)賣晒萌都搶唔到焦點。

next 1/1 pre

張秀文擺個CUTE CUTE樣,秒殺一眾宅男。

next 1/1 pre

大擺可愛POSE。

next 1/1 pre

張秀文多謝大家嘅讚美。

next 1/1 pre

呂慧儀話想張秀文騷多啲Quali。

next 1/1 pre

無綫節目《超強選擇1分鐘》播出以來話題多多,在本月22號播出一集,找來前港姐張秀文(Sammi)、藝人樂瞳及松岡李那玩滑水梯競技比賽,要三位快、狠、準,將終點的巨型保齡球推跌,最快而跌得最多就成為勝利者。在節目中見樂瞳及松岡李那穿上衣服只露出纖腰,把身材掩蓋得一乾二淨,相反Sammi穿上三點式大騷34D「Big」爆身材,其4吋「事業線」頓時成為「最強事業線」,令觀眾眼前一亮!當正式比賽時,Sammi更伏身胸壓水泡一直向巨型保齡球往前衝,未知是否「重心」太過厲害,成功推跌5個巨型保齡球,成為冠軍!節目出街後,不少網友坦言Sammi「禾稈冚珍珠」,力封她為「新一代無綫咪神」,成功令到網友關注,今次認真Win Win雙贏!

呂慧儀睇完嗌Encore

Sammi與呂慧儀及森美今天在將軍澳出席《超》宣傳活動,而已為人妻的呂慧儀曾是「無綫咪神」,漸漸退下火線的她直言有翻睇節目,更希望對方可以再騷Quali,不過如果是她的話,但就必定穿上兩件上衣打底!而被封「新一代無綫咪神」的Sammi則坦言未諗過反應如此熱烈,更自爆當日起初無做足防走光措施,她說:「都係瀡滑梯,好健康,無諗過大家咁有驚喜!但其實拍之前我無做防走光措施,之後大家叫我黐(膠紙)吓好啲,不過我綁得好實,又黐咗4、5塊膠紙喺入面。有咩事都淨係見到膠紙!」

「夏天性感少少都OK」

Sammi接受《東網》電話訪問時,坦言多謝大家讚美,她說:「不過我唔覺得自己係咪神,前任咪神好似高海寧,身材好過我好多,我呢啲小巫見大巫!」問到她為何起初未有諗過做防走光措施?她說:「唔知原來要伏身撞保齡球,又要一take過,點知樂瞳嚇我話會成件泳衣飛出嚟,所以我即刻問工作人員借膠紙。」她表示日後會睇場合才着三點式,又指不怕大家指她搏上位:「其實成件事好sporty,平時唔會咁着,夏天性感少少其實都ok!」

鍾意就快D Share啦!