掃呢頁CODE去手機

2015年7月7日 星期二

再爆恩怨 朱慧敏遭黎諾懿侮辱︰打X機都唔識 黎諾懿,朱慧敏,



上禮拜五(3日),播出第804集《愛‧回家》,萬眾期待嘅Alex朱慧敏終於同馬壯黎諾懿相遇,不過出場唔夠兩分鐘就拜拜。呢對螢幕情侶極合拍,深受觀眾歡迎,不過佢兩個私下關係惡劣,已經積怨3年,唔啱到出晒面。

今日有報道指,上年佢兩個拍律師樓廠境,導演想拍朱慧敏大特寫,當朱要求黎諾懿俾句對白佢入戲嗰陣,對方突然爆出句︰「你做咁多年戲,連自己打X機都唔識咩?」之後全場靜晒,搞到朱慧敏極尷尬。

之後問番劇中演員,張達倫力撐老友黎諾懿,「佢唔會咁講嘅,俾句尾就自動波你唔俾,導演會鬧㖭!我同黎諾懿真係好friend,同阿朱(朱慧敏)就普通排擠小學生咩?我哋大人嚟,點會做呢啲呀!」而黎諾懿戲中阿哥徐榮就似乎唔想多事,「我唔喺度喎!呢場咩戲嚟㗎?我哋不嬲俾番對白大家做戲。」黎黨擺明封口,今次真係口同鼻拗。

鍾意就快D Share啦!