掃呢頁CODE去手機

2015年9月8日 星期二

羅志祥與整形女 兩個月戀情傳玩完 羅志祥,



真係話都冇咁快,公開承認同整型女友周揚青拍拖嘅小豬羅志祥,只係兩個月時間就傳出戀情告終。

36歲嘅羅志祥入行多年,難得首次公開戀情,認愛26歲嘅來自內地嘅周揚青,不過上月22日,有網民發現周揚青已經冇戴與小豬同款嘅BVLGARI情侶鍊,換上十字架項鍊。上週日佢仲意有所指咁喺微博留言:「如果上天可以給你一種天賦∼就是無論誰對你撒謊你都能看出來,你會選擇要還是不要?我反正不要。」睇落戀情真係有危機。

今年6月中,內地傳媒《全民星探》踢爆兩人喺上海住同一間酒店,當時小豬公開認拍拖,更力心疼女友因整型問題被網友攻擊,公開表示不在乎。外傳周青揚父親係國企老總,身家近百億,周青揚的網店事業純粹為興趣,而小豬則歌影視三棲,工作繁忙,有指聚少離多,成為兩個人之間的矛盾。

對於兩人的感情狀況,有記者曾向小豬經理人查詢,但對方表示藝人私事不回應。
鍾意就快D Share啦!