掃呢頁CODE去手機

2015年12月20日 星期日

【奪命車禍】媽媽細妹重創 喪女B媽:呢一刻,我哋OK嘅 __,

女嬰父母事發當晚到場致祭時相擁痛哭(左圖)。八鄉錦上路及東匯路交界4死14傷的奪命車禍,3個月大女嬰張沚喬慘死,她港足「阿姨」鄧映芝和外婆鄭瑞蓮,目前仍然在深切治療部,情況危殆。致愛的寶寶、致親的媽咪和妹妹,遭逢此劫,B女母親鄧映雪強忍悲傷,站起來,迎戰未來每一個挑戰。她接受《蘋果》訪問說:「呢一刻,我哋OK嘅,多謝你哋關心。」聲線堅定。映雪續說:「我哋都OK,一家人都...唔想特別講得太多。多謝 ...




其他影片:>>






八鄉錦上路及東匯路交界4死14傷的奪命車禍,3個月大女嬰張沚喬慘死,她港足「阿姨」鄧映芝和外婆鄭瑞蓮,目前仍然在深切治療部,情況危殆。致愛的寶寶、致親的媽咪和妹妹,遭逢此劫,B女母親鄧映雪強忍悲傷,站起來,迎戰未來每一個挑戰。她接受《蘋果》訪問說:「呢一刻,我哋OK嘅,多謝你哋關心。」聲線堅定。

映雪續說:「我哋都OK,一家人都...唔想特別講得太多。多謝,唔該晒!」

想睇最新消息? 即時follow【現場-蘋果突發】fb!http://fb.com/applecitycrime


鍾意就快D Share啦!