掃呢頁CODE去手機

2016年1月10日 星期日

黎耀祥打算兩年後退休 __,黎耀祥,

黎耀祥搞笑咁話做多兩年退休呀。next1/1pre講到李添勝將於3月退休,黎耀祥表示會幫對方搞歡送派對,筵開十數席。next1/1pre黎耀祥next1/1pre李添勝 資料圖片next1/1pre藝人黎耀祥在將軍澳電視城出席《慈善星輝仁濟夜》直播。在節目中與中心學員一起表演沙畫的他就指就抽時間學少少技巧:「簡單嗰啲,佢都話我有天分。(再抽時間學?)邊有時間!呢啲易學難精,要有美術根底,等我退休先 ...


黎耀祥搞笑咁話做多兩年退休呀。

next 1/1 pre

講到李添勝將於3月退休,黎耀祥表示會幫對方搞歡送派對,筵開十數席。

next 1/1 pre

黎耀祥

next 1/1 pre

李添勝 資料圖片

next 1/1 pre

藝人黎耀祥在將軍澳電視城出席《慈善星輝仁濟夜》直播。在節目中與中心學員一起表演沙畫的他就指就抽時間學少少技巧:「簡單嗰啲,佢都話我有天分。(再抽時間學?)邊有時間!呢啲易學難精,要有美術根底,等我退休先(你有排)你唔係要我捱咁耐嘛!我諗住過兩年退休!」談到金牌監製李添勝將於3月退休,他坦言不捨得:「但佢都67歲,唔想佢咁辛苦。」又謂想打算一起大搞歡送派對,筵開十數席。

至於講到對方監製的《巾幗梟雄之諜血長天》被指遭雪藏,他就指沒有辦法,公司高層只有評估:「我哋演員冇乜所謂,盡咗力就得。(新嘅《財神駕到》都好似擺埋落去?)未必嘅,都未剪好。同埋民初劇冇乜時間性,出年新年播都得。」又謂公司打算在他與毛舜筠拍攝處境喜劇前播《公公出宮》,而該處境喜劇暫定拍攝120集。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!