掃呢頁CODE去手機

2016年2月28日 星期日

【人夫…遇著人妻?】郭政鴻中環偷吻郭羨妮 當街拖手仔 __,郭政鴻,郭羨妮,

嚴格嚟講都唔算係標題黨係咪?郭政鴻同郭羨妮(Sonija)去年離巢無綫,最近喺港台劇《女人多自在》再度合作。劇中講二人飾演一對陷離婚邊緣嘅夫妻,日前拍攝一段回憶結婚片段,著上婚紗嘅Sonija依然明艷照人。郭政鴻同Sonija今日喺中環街頭拍外景,兩人手拖手落樓梯,郭政鴻想偷吻對方,被Sonija扮打對方個肚拒絕,表現甜蜜,佢哋都表現得好專業,埋位前都試咗兩、三次戲。郭政鴻接受《蘋果》電話表示:「 ...




其他影片:>>






嚴格嚟講都唔算係標題黨係咪?郭政鴻同郭羨妮(Sonija)去年離巢無綫,最近喺港台劇《女人多自在》再度合作。劇中講二人飾演一對陷離婚邊緣嘅夫妻,日前拍攝一段回憶結婚片段,著上婚紗嘅Sonija依然明艷照人。郭政鴻同Sonija今日喺中環街頭拍外景,兩人手拖手落樓梯,郭政鴻想偷吻對方,被Sonija扮打對方個肚拒絕,表現甜蜜,佢哋都表現得好專業,埋位前都試咗兩、三次戲。郭政鴻接受《蘋果》電話表示:「我同Sonija今次係第4次合作,第一部《覆雨翻雲》都係演一對,我哋離開無綫後再見番面,真係好開心。劇中我哋幾乎離婚,好在呢位女強人(Sonija)最後被阿媽一餐飯感動咗,最後當然有好結局。」講到二人現時分別育有囡囡,郭政鴻直言一路拍一路談湊女經:「交流吓啦,因為我細女同佢囡囡差唔多大,講吓入學同啲曳曳嘢。」Sonija就話:「好鍾意個劇本,時間比較鬆,可以好好休息,好好演戲,個女話要陪我開工,好搞笑!」

(攝影:畢紹基、潘冠恩) 手拖手…曬月光… 行行下…仲打情罵俏
表情多多… 本來係講二人飾演一對陷離婚邊緣嘅夫妻 郭政鴻都好「狼」下…劇情需要而已。
欲拒還迎? 俾郭羨妮扮打個肚
又恩愛番喇 港台劇《女人多自在》 港台劇《女人多自在》

鍾意就快D Share啦!