掃呢頁CODE去手機

2016年2月28日 星期日

【溫哥華直擊】身穿鬆身裙褂 鍾嘉欣俾緊張老公拖實衝上車 __,嘉欣,李嘉欣,鍾嘉欣,

恭喜恭喜!溫哥華時間下午1點40分,即香港時間凌晨5點40分左右,新娘子鍾嘉欣BB,由7名姊妹陪同下,出現了!苟芸慧、王君馨同李亞男三位處女黨成員殿後,陪住身穿寬身中式裙褂嘅鍾嘉欣步出屋外,準備上車出發去婚宴場地。只見Jeremy似乎好緊張,臨出門前嘉欣細心為其整理禮服,而不慣面對傳媒嘅Jeremy一度眉頭緊皺,沒有表情。之後兩人就手拖手,小心翼翼地拾級而下,身穿矮踭繡花鞋嘅嘉欣好似好趕時間咁,匆 ...


恭喜恭喜!溫哥華時間下午1點40分,即香港時間凌晨5點40分左右,新娘子鍾嘉欣BB,由7名姊妹陪同下,出現了!苟芸慧、王君馨同李亞男三位處女黨成員殿後,陪住身穿寬身中式裙褂嘅鍾嘉欣步出屋外,準備上車出發去婚宴場地。只見Jeremy似乎好緊張,臨出門前嘉欣細心為其整理禮服,而不慣面對傳媒嘅Jeremy一度眉頭緊皺,沒有表情。之後兩人就手拖手,小心翼翼地拾級而下,身穿矮踭繡花鞋嘅嘉欣好似好趕時間咁,匆匆上車,未有回應傳媒問題,只係笑笑口話:「我約你哋三點鐘出嚟俾你哋影吖,我驚你哋嚇親我老公呀!」至於Jeremy亦未有受訪,急急拉住鍾嘉欣就上車喇!

出門前嘉欣細心為老公整好儀容 新郎哥神情緊張 小心翼翼
笑容都係有啲緊張 笑喇!
「我約你哋三點鐘出嚟俾你哋影吖,我驚你哋嚇親我老公呀!」 真係拖住衝上車0架…
小心護妻 出發喇!
冇呃你,真係好趕時間!

鍾意就快D Share啦!