掃呢頁CODE去手機

2016年3月17日 星期四

人字拖到六吋高踭鞋 謝安琪那十年 [壹週刊 - 1358] 謝安琪,M1,

「依家當歌手,銷量達金唱片都唔容易。所以08年《囍帖街》成功,我冇諗過會咁爆,達到銷量數字,唱片公司做咗呢隻金唱片俾我紀念,好感激當日嘅音樂團隊。」娛樂偵訊人字拖到六吋高踭鞋 謝安琪那十年一個箍牙的新進歌手,一間在山林道起家的山寨唱片公司!謝安琪(Kay)05起跑到今日,十年間遇過力捧變生仔,走紅逢爆肺。捧過上天、也被圍插到谷底,再反彈成為當今高登女神。高低起跌,猶如其暫別作《山林道》所講,謝安琪 ...


「依家當歌手,銷量達金唱片都唔容易。所以 08年《囍帖街》成功,我冇諗過會咁爆,達到銷量數字,唱片公司做咗呢隻金唱片俾我紀念,好感激當日嘅音樂團隊。」

娛樂偵訊

人字拖到六吋高踭鞋 謝安琪那十年

一個箍牙的新進歌手,一間在山林道起家的山寨唱片公司!謝安琪( Kay) 05起跑到今日,十年間遇過力捧變生仔,走紅逢爆肺。捧過上天、也被圍插到谷底,再反彈成為當今高登女神。高低起跌,猶如其暫別作《山林道》所講,謝安琪的路,是開山劈樹,經歷高高低低。

山路跑得久,就想返回平地抖一抖。在四月暫別個唱前,回味十年點滴。

人字拖到六吋高踭鞋

「唱歌係我第一份工,當年我好內向,連照鏡都冇自信,出活動影大合照,永遠企最側,唔做焦點好舒服。入行頭幾年好掙扎,覺得唔啱做幕前。當時公司都好新,冇乜錢俾我置妝,好記得經理人個太太買咗兩本化妝書叫我跟住學,咁就出事嘞!唔識化妝,出活動唔畫眉、唔打粉底,只畫條眼線,亂掃眼影,所以睇番當年個樣,真係好嚇人。嗰時去海港城唱歌,夠膽死著人字拖去。之後當然知道低調做音樂係唔 work,所以逼自己突破,由怕醜到依家可以望鏡頭,係我最大改變。唔想浪費 styling心血,喺屋企著住高踭鞋練行路,逐吋加上去,結果愈戰愈勇。」

張繼聰陪住交代

○七年,環球睇中謝安琪簽約力捧,豈料意外懷孕,最擔心並非事業被煞停,而是如何向老闆交代。

「當年為生小朋友煞停事業,對我嚟講唔係一個好大包袱,可能我仲好新,最大壓力係向公司交代,因為我,影響公司好多計劃。當時我另一半仲同我一齊返公司搵老闆交代,向佢哋衷心道歉。環球嘅 Duncan,聽到之後竟然話冇問題,環球都有好多有家室嘅歌手,當堂鬆一口氣。」

最感動的禮物

「我係個長情嘅人,會 keep起歌迷送俾我嘅嘢。其中呢份對我嚟講好珍貴,係內地一位歌迷喺網上投俾我。《光明日報》,刊出日期係七七年三月十三日,即係我出生日期,下面寫住創刊日期係一九四九年六月十六日,呢個月、日係我個仔嘅生日,我收到都當堂毛管戙,佢呢份心意太珍貴。」

助手變 Twins

「我好少稱呼雲妮做助手,因為同佢已超越藝人與助手關係,我係叫佢做雲妮大人。佢湊我如湊 B一樣咁無微不至。同佢孖公仔七年,連個樣同語氣都變得愈嚟愈似。」

偶像的窩心偶像

十年唱歌生涯,令謝安琪喊的只有劉德華。

「我係佢歌迷,見到佢會好緊張!有年佢請我做佢個唱嘉賓,彩排時佢話上台大家傾幾句就唱歌。點知到正式,佢講咗一段好感動嘅說話;佢話女藝人永遠以最佳狀態見人,但見我未修晒身已經出番嚟唱歌,知我好努力,佢好開心見到歌迷好努力變成歌手,我真係感動到喊。個唱完咗一個月,佢曬番啲相送俾我,仲寫上:『生命中有你真好!』華仔係一個好窩心嘅偶像。」

冇瓊姐冇醒目嘅我

「我由籍籍無名,到簽大公司備受呵護,好受歡迎到變圍攻好幾年,真係好難捱。又唔知幾時開始,被網友稱呼做女神,起初我以為係咪惡作劇玩我。槍打出頭鳥,當日有人有心要做你,真係中得好應。我係奇葩,一槍槍咁打到穿晒窿,我應該化咗灰,但可能我硬頸,同身邊人支持,我唔俾自己死。我曾經抑鬱到一個程度係有自殺傾向,呢種精神折磨要毀一個人真係好容易。但捱過之後睇法又唔同,呢個都係成長,似一場血漬斑斑,打仗般真實嘅外展訓練。呢幾年,網上『瓊姐』嘅追擊,係帶俾我好多煩惱,但佢亦係我生命一個課題,冇佢今日嘅我可能冇咁醒目。」

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!