掃呢頁CODE去手機

2016年4月27日 星期三

楊思琦停產收入減 離奇富貴換車買樓 __,思琦,楊思琦,

楊思琦停產收入減離奇富貴換車買樓21,877views│2016年04月27日與空心吳帥分手後,楊思琦決定做單親媽媽。之但係,一個女人孭起頭家,供樓之餘阿女仲要讀學費超過8萬的國際學校,她搞得掂?楊思琦離開無綫之後,話就話想有更多時間陪愛女,所以逐步減產,就連主要收入來源嘅酒吧騷都停接。咁計落,收入一定明顯減少,但思琦反而愈使愈豪,本來已經有三層樓揸手的她,過去一年揸多兩個物業,又換了部70幾萬的 ...






  • 其他影片:>>






  • 楊思琦停產收入減 離奇富貴換車買樓
  • 21,877 views│2016年04月27日
  • 與空心吳帥分手後,楊思琦決定做單親媽媽。之但係,一個女人孭起頭家,供樓之餘阿女仲要讀學費超過8萬的國際學校,她搞得掂?

    楊思琦離開無綫之後,話就話想有更多時間陪愛女,所以逐步減產,就連主要收入來源嘅酒吧騷都停接。咁計落,收入一定明顯減少,但思琦反而愈使愈豪,本來已經有三層樓揸手的她,過去一年揸多兩個物業,又換了部70幾萬的Land Rover,更試過請司機送阿女返學放學。

    思琦減job但離奇富貴,以致早前有傳她和富商高健行秘交,思琦當然不認,但無可否認,思琦的確「生財」有道!

    鍾意就快D Share啦!