掃呢頁CODE去手機

2016年6月26日 星期日

情侶檔玩胸頂波 洪永城公然狂冧唐詩詠 __,唐詩詠,洪永城,

情侶檔玩胸頂波洪永城公然狂冧唐詩詠13,374views│2016年06月26日之前傳洪永城同前度阿bird仲有嘢,不過話咁快就話佢己經氹番掂女友唐詩詠,咁梗係啦,唐詩詠被譽為係「不能錯過的女友」,好女仔就梗係要mark到實啦。今日佢哋就首次以情女檔姿態出席公開活動齊齊搵錢,唔知係因為天氣熱定緊張嘅關係呢,洪永城個「加拿大」出晒汗濕左兩大撻,好明顯!搵得佢哋一齊出席活動就緊係要佢哋曬下恩愛啦,大會 ...






  • 其他影片:>>






  • 情侶檔玩胸頂波 洪永城公然狂冧唐詩詠
  • 13,374 views│2016年06月26日
  • 之前傳洪永城同前度阿bird仲有嘢,不過話咁快就話佢己經氹番掂女友唐詩詠,咁梗係啦,唐詩詠被譽為係「不能錯過的女友」,好女仔就梗係要mark到實啦。

    今日佢哋就首次以情女檔姿態出席公開活動齊齊搵錢,唔知係因為天氣熱定緊張嘅關係呢,洪永城個「加拿大」出晒汗濕左兩大撻,好明顯!

    搵得佢哋一齊出席活動就緊係要佢哋曬下恩愛啦,大會安排左佢哋玩遊戲,又估唔到佢哋原來咁有默契喎!

    鍾意就快D Share啦!