掃呢頁CODE去手機

2016年9月1日 星期四

何潤東婚宴喜帖曝光 透明設計別出心裁 __,何潤東,

Peggy嘅中文名「林靜儀」首次公開。40歲嘅台灣男神何潤東(Peter)今年3月宣布與圈外女友Peggy登記結婚,並於今日9月1日擺婚宴,他們的婚宴喜帖終於曝光,有別於傳統嘅紅底燙金字式款,全張喜帖以透明膠做底,配上金色字體非常搶眼。Peter為保護老婆Peggy,一直都冇公開佢嘅資料,隨住喜帖曝光,Peggy嘅中文名「林靜儀」亦首次面世。 ...


Peggy嘅中文名「林靜儀」首次公開。

40歲嘅台灣男神何潤東(Peter)今年3月宣布與圈外女友Peggy登記結婚,並於今日9月1日擺婚宴,他們的婚宴喜帖終於曝光,有別於傳統嘅紅底燙金字式款,全張喜帖以透明膠做底,配上金色字體非常搶眼。Peter為保護老婆Peggy,一直都冇公開佢嘅資料,隨住喜帖曝光,Peggy嘅中文名「林靜儀」亦首次面世。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!