掃呢頁CODE去手機

2016年9月11日 星期日

兩年前為三千蚊結怨 蘇永康轟鄭紹康:佢擘大眼講大話 __,鄭紹康,蘇永康,

兩年前為三千蚊結怨 蘇永康轟鄭紹康:佢擘大眼講大話徐濠縈早前的私人Instagram外洩了陳子聰病癒後消瘦相片,掀起一場關公災難,蘇永康指阿徐的經理人鄭紹康為洩密者,更大數對方曾以3,000元侮辱價邀請他出席活動的私怨。阿徐雖證經理人清白,但事件繼續升溫,蘇永康狂插鄭紹康擘大眼講大話,不會接受他擺和頭酒,更自嘲是泥鯭價,緣盡不會與他合作,更已準備大律師侍候。■鄭紹康昨日指願有中間人協調與蘇永康(左 ...


兩年前為三千蚊結怨 蘇永康轟鄭紹康:佢擘大眼講大話

徐濠縈早前的私人Instagram外洩了陳子聰病癒後消瘦相片,掀起一場關公災難,蘇永康指阿徐的經理人鄭紹康為洩密者,更大數對方曾以3,000元侮辱價邀請他出席活動的私怨。阿徐雖證經理人清白,但事件繼續升溫,蘇永康狂插鄭紹康擘大眼講大話,不會接受他擺和頭酒,更自嘲是泥鯭價,緣盡不會與他合作,更已準備大律師侍候。



■鄭紹康昨日指願有中間人協調與蘇永康(左圖)擺和頭酒。資料圖片

徐濠縈日前一張放在私人Instagram的陳子聰病癒後消瘦相片被友人外洩,她在公開場合表示要緝兇,之後她的好友蘇永康在活動上力指阿徐經理人、人稱「天下第一關」的鄭紹康疑似偷相者,更提起雙方私怨,指對方曾以3,000元侮辱價邀請他出席活動。

阿徐前晚已證鄭紹康清白,在內地公幹的鄭紹康亦急拍片發聲明,而蘇永康其後接受本報電話訪問表示一場誤會,不過依然寸爆獲對方發聲明受寵若驚,並再補充侮辱價一事:「傾唔埋咪少合作囉,只不過我覺得自己唔係呢個價錢,太離譜,欠兩個零咁滯!」



■今次關公災難源自陳子聰(中)病癒後消瘦相外洩開始。資料圖片



■蘇永康指兩年前與太太Anita結婚後,鄭紹康曾致電其太太邀請他出席活動。資料圖片

自嘲是泥鯭鄭紹康昨日在會展出席時裝活動,揚言事件水落石出會向前看,問到他認為蘇永康只值3,000元活動價,他解釋:「個價每日唔同,每次都要睇番性質,件事已經有幾年,如果呢條刺仲放喺佢心度咁耐,我好遺憾。」日後會否找對方出席活動?他說:「呢個世界係緣,緣份個緣。」對於蘇永康表示不用他關照,他表示:「隨緣囉,作為負責嘅公關,要以客為本,黃雨會過去嘅。」並表示願意找中間人協調擺和頭酒外,亦會與律師研究下一步:「係唔開心,係影響咗我嘅誠信問題。」

事件繼續升溫,本報昨日致電蘇永康,他繼續反擊鄭紹康言論:「阿徐嗰單水落石出,我道咗歉,佢話move on,鄭生確實做大事嘅人,佢話3,000蚊結怨唔記得幾耐嘅事,係我結婚後佢打畀我太太,兩年幾啫!」對於鄭紹康指活動價格浮動,他說:「佢話出場價次次唔同係海鮮價,我惟有認自己係泥鯭囉,佢啲貴客係龍躉,但泥鯭都有人鍾意食。」提到對方表示將來合作隨緣,蘇永康斷言:「緣份已盡,佢請我都唔嚟,反而第二間冇錢都去,就係佢請我唔去!佢如果唔係打何超瓊工,我講話毒十倍,我尊敬佢(何超瓊)。」

拒擺和頭酒蘇永康表示不會和鄭紹康食和頭酒:「唔知邊個得罪邊個,我覺得佢得罪我,有錢不如攞去做善事。佢話同律師傾下一步點做,冇問題,呢單嘢係御用大律師陳惠源先生send畀我,我哋隨時奉陪!香港係法治之地,至於誠信問題,如果佢夠膽承認冇3,000蚊呢件事,擘大眼講大話,你咪搵律師同我傾。」

提到有新劇上,蘇永康自問不用博宣傳:「套劇喺無綫播點都有收視,佢都儍儍哋。我要多謝喺fb瘋傳呢件事,90%支持我嘅朋友,特別多謝黃偉文。」 黃偉文昨短訊回覆蘇永康的感謝:「那張facebook圖相信是偽造的,來源可疑。我在private account沒有發表過類似言論。其餘不予置評。謝謝。」

採訪、攝影:皓騫、羅慧敏


鍾意就快D Share啦!