掃呢頁CODE去手機

2016年10月7日 星期五

低胸香香水戰蔡潔!36G崔碧珈慘被踩胸 __,崔碧珈,岑麗香,香香,蔡潔,

女人打起上嚟都真係幾恐怖。藝人崔碧珈(Anita)、岑麗香(香香)、蔡潔(Jacky)、何佩瑜(Jeana)、鄭欣宜、及何佩珉等,日前合作拍攝由黃永峰監製嘅動作電影《辣警霸王花》。眾位索女於戲內頻頻性感晒出事業線,更上演連場打鬥戲份。36G崔碧珈慘被群女圍在一幕泳池浮床搏擊戲裏,眾女齊齊以白色貼身Bratop和紅色短褲仔上陣。其中擁有36G上圍的Anita力壓群芳,相當「胸」猛!她於戲內扮演烏龍傻 ...


女人打起上嚟都真係幾恐怖。

藝人崔碧珈(Anita)、岑麗香(香香)、蔡潔(Jacky)、何佩瑜(Jeana)、鄭欣宜、及何佩珉等,日前合作拍攝由黃永峰監製嘅動作電影《辣警霸王花》。眾位索女於戲內頻頻性感晒出事業線,更上演連場打鬥戲份。

36G崔碧珈慘被群女圍

在一幕泳池浮床搏擊戲裏,眾女齊齊以白色貼身Bra top和紅色短褲仔上陣。其中擁有36G上圍的Anita力壓群芳,相當「胸」猛!她於戲內扮演烏龍傻大姐,慘被眾女圍毆,其驕人上圍慘被人用腳夾擊,更被踩到變晒形,認真慘慘豬!身上負擔甚大的她透露當時不斷於浮床失平衡跌落水,更笑言胸部成為他人保持平衡的「踏腳石」:「我覺得蝦碌㗎!嗰兩個扮反派嘅女仔踩住我上半身,一人一腳,但其實佢哋需要平衡,我哋係手捉住手拍呢場戲,不過今次成個過程拍得好開心!少少辛苦一定有,希望大家都喜歡啦。我哋拍呢場戲差唔多所有演員都出晒嚟打,但因為浮台郁嚟郁去,會有一定難度,我哋拍踢腿、烏低身嘅動作,好多時都NG,好容易唔小心跌低,係一路打一路跌落水,落到水仲要繼續打。」

浮床打到落水

同場的香香則與Jacky於浮床上進行大戰,二人互相撲向對方開打,更由浮床打到落水底,相當激烈!Jacky笑指香香手腳纖幼,令她深怕整傷對方:「我同香香對打,係有好彩,亦有唔好彩。好彩係香香係個非常sweet嘅女仔,同佢相處係好開心!大家夾打鬥、夾做戲都比較有默契,同佢做對手戲好舒服!唔好彩嘅係佢太過嬌滴滴,手手腳腳好幼,我就好驚,死對比香香我都好大隻吓,好驚整到佢。同埋我哋要由浮床打到落水,我哋兩個都濁親幾次。另外,有個水底鏡頭都好講求默契,我哋又要閉氣,又要喺水底扭嚟扭去,難度都高,但出嚟效果就好滿意。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!