掃呢頁CODE去手機

2016年10月7日 星期五

【各自搵掩護】苟芸慧陸漢洋避忌慶生 __,漢洋,慶生,苟芸慧,

苟芸慧陸漢洋同場食飯,不過就前後腳走,有啲此地無銀咯!盛傳與錫礦大王後人陸漢洋(前名陸恭和)拍拖的苟芸慧,今晚與緋聞男友陸漢洋、關心妍夫婦、譚凱琪等現身蘭桂坊食私房菜。大概晚上十一時十五分,陸漢洋與關心妍夫婦先行步出。記者問陸漢洋:「點解唔同苟姑娘齊齊出嚟呀?」向來低調的他,即支吾以對行並先行上車。之後再問關心妍為何咁齊人,是否有慶祝活動?關心妍笑謂:「我唔知講唔講得,你問番佢(陸漢洋)啦!」之後 ...


苟芸慧陸漢洋同場食飯,不過就前後腳走,有啲此地無銀咯!盛傳與錫礦大王後人陸漢洋(前名陸恭和)拍拖的苟芸慧,今晚與緋聞男友陸漢洋、關心妍夫婦、譚凱琪等現身蘭桂坊食私房菜。大概晚上十一時十五分,陸漢洋與關心妍夫婦先行步出。記者問陸漢洋:「點解唔同苟姑娘齊齊出嚟呀?」向來低調的他,即支吾以對行並先行上車。之後再問關心妍為何咁齊人,是否有慶祝活動?關心妍笑謂:「我唔知講唔講得,你問番佢(陸漢洋)」之後 ...




其他影片:>>






苟芸慧陸漢洋同場食飯,不過就前後腳走,有啲此地無銀咯!

盛傳與錫礦大王後人陸漢洋(前名陸恭和)拍拖的苟芸慧,今晚與緋聞男友陸漢洋、關心妍夫婦、譚凱琪等現身蘭桂坊食私房菜。

大概晚上十一時十五分,陸漢洋與關心妍夫婦先行步出。記者問陸漢洋:「點解唔同苟姑娘齊齊出嚟呀?」向來低調的他,即支吾以對行並先行上車。之後再問關心妍為何咁齊人,是否有慶祝活動?關心妍笑謂:「我唔知講唔講得,你問番佢(陸漢洋)」之後,三人便齊齊坐車離開。

十五分鐘後,苟姑娘與譚凱琪及一名女友人齊齊離開。問苟姑娘是否有慶祝活動,她說:「陸漢洋生日。一班人慶祝,有其他朋友㗎,唔係兩個人。」似乎有啲「此地無銀」。

之後三人齊齊上車走人,譚凱琪於銅鑼灣先行落車,之後私家車再直駛跑馬地友人寓所,並下車上樓。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!