掃呢頁CODE去手機

2016年11月18日 星期五

【未婚生B?】(最新)吳若希親認喜訊:有咗三個月喇! __,吳若希,

(新增內容)吳若希同澳門闊少男友何兆鴻(Alex)快合快離,九月Jinny喺ig宣佈同男友分手,之後唔夠一個月佢又喺ig話要暫別娛圈。咁佢又去咗邊呢?之唔係去咗澳門搵闊少囉!有唔少報道拍Jinny同Alex已經復合,仲有傳佢有喜三個月兼獲男友送900幾萬何文田新樓,不過佢亦都好快咁喺ig否認仲話:「Well,有左3個月會通知大家,結婚通知大家,應承你!」而Jinny睇嚟都係有口齒嘅人,事關佢繼續喺 ...




其他影片:>>






(新增內容)吳若希同澳門闊少男友何兆鴻(Alex)快合快離,九月Jinny喺ig宣佈同男友分手,之後唔夠一個月佢又喺ig話要暫別娛圈。咁佢又去咗邊呢?之唔係去咗澳門搵闊少囉!有唔少報道拍Jinny同Alex已經復合,仲有傳佢有喜三個月兼獲男友送900幾萬何文田新樓,不過佢亦都好快咁喺ig否認仲話:「Well,有左3個月會通知大家,結婚通知大家,應承你!」而Jinny睇嚟都係有口齒嘅人,事關佢繼續喺ig開post,今日下午兩點幾突然喺ig post留言話有喜訊:「幸福的事要發生了!」仲hashtag埋「#自然光」同「#臉瘦了」,不過就冇講明係咩喜訊。其實喜事都不外呼做人妻者或係做人母,總之恭喜定就實冇錯《蘋果》收到消息,據知Jinny同老闆何哲圖都認咗大肚,至於前經理人Simon表示剛跟吳若希通電,她稱:「一路以嚟我同Jinny都有聯絡,見好耐冇聯絡,打畀佢問下佢最近點,佢就好不經意咁話有咗三個月,我都好愕然,但好高興嘅。佢同我講有好消息啊,有咗三個月喇!」《蘋果》致電Jinny道賀,Jinny未有回覆。曾幫吳若希同Alex夾八字嘅陳定幫就說:「佢未通知我大肚,亦冇搵我擇日子結婚,本身好早之前話過佢哋最好2018年結婚,今年好似太快,不過佢今年有喜慶星,代表生仔結婚,如果今年結婚都冇問題,只係18年更加好。」

吳若希喺ig話:「幸福的事要發生了!」 早前佢喺ig話有好消息會通知大家
再早前佢喺ig宣佈暫別娛圈 再再早前宣佈分手 吳若希同Alex

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!