掃呢頁CODE去手機

2016年11月6日 星期日

千嬅靠丁子高養家 __,丁子高,楊千嬅,千嬅,

千嬅靠丁子高養家■關之琳(左)與千嬅前晚現身慈善晚宴。楊千嬅、關之琳、四太梁安琪與大女何超盈、郭晶晶、徐子淇跟老公李家誠等,前晚在尖沙嘴出席「UNICEFHK30周年慈善晚宴」。千嬅未有與老公丁子高同行,她說:「冇辦法,傳統父系社會,係要佢搵錢。希望佢唔好咁大壓力,驚佢會甩頭髮,佢早排負責觀瀾湖公關,成日三更半夜講電話,唔知以為佢有二奶。」■性感打扮的徐子淇近年積極行善。關之琳最近為自家設計的睡衣 ...


千嬅靠丁子高養家



■關之琳(左)與千嬅前晚現身慈善晚宴。

楊千嬅、關之琳、四太梁安琪與大女何超盈、郭晶晶、徐子淇跟老公李家誠等,前晚在尖沙嘴出席「UNICEF HK 30周年慈善晚宴」。千嬅未有與老公丁子高同行,她說:「冇辦法,傳統父系社會,係要佢搵錢。希望佢唔好咁大壓力,驚佢會甩頭髮,佢早排負責觀瀾湖公關,成日三更半夜講電話,唔知以為佢有二奶。」



■性感打扮的徐子淇近年積極行善。

關之琳最近為自家設計的睡衣品牌系列宣傳,她說:「忙啲好,有寄託,始終冇拍戲咁辛苦,都有人搵我復出拍戲,不過冇戲癮。」

採訪:盧妹

攝影:陳順禎


鍾意就快D Share啦!