掃呢頁CODE去手機

2017年3月3日 星期五

【51歲生日】鄧萃雯想同黎耀祥再續前緣 __,黎耀祥,鄧萃雯,

鄧萃雯想同黎耀祥再合作。正拍攝內地劇集《你的名字我的姓氏》的藝人鄧萃雯(雯女),昨日於工作中度過51歲生日,沒料同劇拍檔楊玏及張超亦是同一天生日,認真有緣!故劇組也細心送上巨型蛋糕為三人慶生,氹得眾人非常高興,對於與同劇拍檔同日生日,雯女亦坦言驚喜:「我從來冇試過同一套劇,有三個人都係三月二日一齊生日,覺得幾有緣,雖然我仲未有時間問佢哋,但我相信同一日生日嘅人,應該會有好多地方差唔多嘅!」而雯女拍 ...


鄧萃雯想同黎耀祥再合作。

正拍攝內地劇集《你的名字我的姓氏》的藝人鄧萃雯(雯女),昨日於工作中度過51歲生日,沒料同劇拍檔楊玏及張超亦是同一天生日,認真有緣!故劇組也細心送上巨型蛋糕為三人慶生,氹得眾人非常高興,對於與同劇拍檔同日生日,雯女亦坦言驚喜:「我從來冇試過同一套劇,有三個人都係三月二日一齊生日,覺得幾有緣,雖然我仲未有時間問佢哋,但我相信同一日生日嘅人,應該會有好多地方差唔多嘅!」而雯女拍攝告白的場口時,她在拍攝前自言已很久沒有拍過同類型戲份,故有點緊張,但現場所見,雯女很快便投入其中,完美演繹熱戀中女人特有的嫵媚。

超越朋友感情

雯女早前接受內地媒體訪問,提到一直期待再與黎耀祥(祥仔)合作,她謂:「我從來冇放棄過呢個想法,我都深愛着『九姑娘』同『劉醒』,佢哋超越咗朋友嘅感情,好似親人一樣。」曾數度透露在現實生活中不像外表硬朗、需要人懂她、愛她的雯女,自爆去年現身無綫台慶頒獎禮時,全靠祥仔才讓緊張的她安定下來:「看到佢真係好安心,因為我哋有種老朋友嘅默契,遇到咁樣嘅對手係一種幸福。」

 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!