掃呢頁CODE去手機

2017年4月28日 星期五

14年冇拍戲 39歲發哥「仔仔」:過得好 __,發哥,周潤發,

黃坤玄已經39歲啦!出身自台灣嘅童星黃坤玄,曾經同過周潤發(發哥)合作拍電影《阿郎的故事》,飾演發哥嘅仔仔「波仔」、佢又同過劉松仁合作過電影《愛的世界 ...


黃坤玄已經39歲出身自台灣嘅童星黃坤玄,曾經同過周潤發(發哥)合作拍電影《阿郎的故事》,飾演發哥嘅仔仔「波仔」、佢又同過劉松仁合作過電影《愛的世界 ...


黃坤玄已經39歲

出身自台灣嘅童星黃坤玄,曾經同過周潤發(發哥)合作拍電影《阿郎的故事》,飾演發哥嘅仔仔「波仔」、佢又同過劉松仁合作過電影《愛的世界》,由於當時佢個樣勁得意,令人留下深刻印象。唔經唔覺黃坤玄依家已經39歲,佢喺2014年嗰陣罕有咁喺社交網甫文話:「03年拍完電視劇《金劍雕翎》後,演藝生涯也就基本到此結束了。」並表示感謝大家對佢一路嘅支持,及後黃坤玄都只係間唔中喺社交網更新近況。

直至前日,黃坤玄罕有喺社交網甫文留言話:「每次登上微博,總能看見大家給我許多的留言,令我剛到非常驚喜。謝謝你們,沒有忘記我。你們的每條信息,都讓我覺得如此溫馨。這些年來,我過得很好,希望你們也要健康快樂下去。心懷感恩! 」有好多網民都表示好掛住佢呀。

​​​​


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!