掃呢頁CODE去手機

2017年4月22日 星期六

【9月生得】Bob自爆「暪孕」有苦衷 __,Bob,林盛斌,

祝賀小生命,祝賀Bob一家~~藝人林盛斌(Bob)今日宣布追仔成功,親證老婆佗B仔,即將於今年為三個愛女誕下細佬,真係可喜可賀!!東網聯絡上第四度做爸 ...


祝賀小生命,祝賀Bob一家~~

藝人林盛斌(Bob)今日宣布追仔成功,親證老婆佗B仔,即將於今年為三個愛女誕下細佬,真係可喜可賀!!東網聯絡上第四度做爸爸嘅Bob,問到佢點解咁遲先公布好消息,佢就坦言原來「暪孕」係有苦衷……

去年Bob嫂曾小產

Bob今次勇猛挑戰做娛樂圈多仔公,並向東網透露B仔今年九月就會出世,即係林家即將會多一隻雞仔。不過,原來追B過程中,Bob嫂曾不幸經歷小產,令佢哋兩公婆都遲疑係咪要佗穩啲先對外公布懷孕消息,仲同身邊好友耍冧,「暪孕」實在係苦衷:「唔好意味咁遲先宣布太太有咗…其實太太嗻上年十月嗰時係小產過一次,結果空歡喜一場,點知到咗十二月,知道太太再有咗,嗰時嘅心情起伏真係太大,我哋都唔敢咁興奮住,所以唔係有心暪住大家,Sorry!」

Bob:開心到噴飯

Bob續指自己篤信風水命理,師傅亦有着自己努力追B,一直去到上年十月尚未知太太有孕時,佢都打定輸數,點知十月Bob嫂就知有咗,當時自己都好開心,可惜兩個星期後小生命就不幸冇咗,不過去到十二月太太再次懷孕,兩公婆商量過後決定遲啲先公布:「其實我仔女都冇所謂,不過嗰時我食食吓飯,太太就同我講佢有咗,我即刻開心到噴飯!依家就完滿啲。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!