掃呢頁CODE去手機

2017年5月8日 星期一

2個去3個返?羅仲謙楊怡度蜜月勁Sweet __,羅仲謙,楊怡,

Sweet呢!藝人楊怡同羅仲謙上年10月擺完婚宴,眨吓眼都已經超過半年,大家最關心嘅當然係羅生羅太幾時做爸爸媽媽啦,不過兩位暫時就未有好消息公布,直至 ...


Sweet呢!

藝人楊怡同羅仲謙上年10月擺完婚宴,眨吓眼都已經超過半年,大家最關心嘅當然係羅生羅太幾時做爸爸媽媽啦,不過兩位暫時就未有好消息公布,直至近日佢兩個先有時間去度蜜月,唔知佢哋會唔會順道喺當地造人呢?

阿怡今日就喺微博上載同謙仔去度蜜月嘅相,見到當地陽光與海灘,感覺好relax,真係啱晒造人!見佢兩個仲好Sweet咁背靠背挨住影相,阿怡仲好開心留言話:「旅途愉快@羅仲謙」,仲標籤住「#beautiful Life##Happy moments#」,睇得出兩公婆玩得好開心,分分鐘兩個去三個返呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!