掃呢頁CODE去手機

2017年5月8日 星期一

前老闆唔認得人 梁雁翎感慨:眨眼廿年 __,梁雁翎,

時光飛逝。90年代有「卡拉OK皇后」之稱的梁雁翎(Annie)在旺角麥花臣場館舉行演唱會,完騷後Annie接受訪問,講到當年飛圖老闆葉志銘專程來撐場, ...


時光飛逝。

90年代有「卡拉OK皇后」之稱的梁雁翎(Annie)在旺角麥花臣場館舉行演唱會,完騷後Annie接受訪問,講到當年飛圖老闆葉志銘專程來撐場,是否很感動?她謂:「葉生嚟咗但都認唔到我,佢已經認唔到人。(係咪好耐冇見面?)其實都Keep住有見,三年前見過佢,佢年紀大好少出嚟,身體唔好嘛,所以出嚟都有太太、仔仔陪住佢,所以我哋冇乜特別嘢唔好打搞佢,今次呢個演唱會對我都好重要,佢算係我人生當中提攜我嘅伯樂,所以一定要請佢嚟,不過有少少遺憾嘅,佢已經唔係好記得嘢,我問佢知唔知我係邊個?佢都唔係好答到出嚟。(三年前佢都認得你嘅?)三年前一齊食飯都得㗎,今次就認唔出。(所以你好感觸?)係呀,人生好似好快過,嗰時我哋後生一齊打拚,現一轉眼就廿幾年,人生有幾多個廿幾年呢!」

第一次咁Sexy

至於Annie的丈夫與北京的朋友專程來港捧場,而Annie台上造型Deep V又透視裝,老公可會介意?Annie坦言:「喺公開場合佢係未見過我咁Sexy,閂埋房就見過。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!