掃呢頁CODE去手機

2017年5月9日 星期二

8個月冇放假!陳展鵬日踩19粒鐘勁攞命 __,陳展鵬,展鵬,陳展,

真係要休息吓喇!視帝陳展鵬與唐詩詠日前於電視城為劇集《天命》拍攝一場感情戲。劇情交代自己親人被展鵬殺害的詩詠,與展鵬感情膠着,二人難捨難離,最終相擁承 ...


真係要休息吓喇!

視帝陳展鵬與唐詩詠日前於電視城為劇集《天命》拍攝一場感情戲。劇情交代自己親人被展鵬殺害的詩詠,與展鵬感情膠着,二人難捨難離,最終相擁承諾終生愛相隨。大熱天時二人一身厚戲服談情,鏡頭外當然一點也不浪漫。談到《天》劇多月以來的拍攝,展鵬不禁謂﹕「呢套劇相信係我表現最唔在狀態嘅,因為之前啱啱拍完《同盟》又再開工,體力透支兼且呢套劇嘅對白比較冗長,之前又去過北京及橫店外景呢。」

拍隨身傷

展鵬直言內地外景期間,自己每日零晨4時開工至晚上11時,加上動作場面傷及頸及腿部,至今未完全康復:「好記得喺長城外景,拍攝地方唔係一般嘅旅遊景點,好難行加上天氣變化,有工作人員唔舒服,後來仲證實患上肺炎添,總之呢個旅程比想像中辛苦。(煞科後想放假?)其實我有8個月冇休息嘞,打個比喻好似銀包咁,冇錢就要停一停、儲吓錢增值,不過(放長假)都需要同公司商量同配合嘅。」

詩詠晒好嘢

至於詩詠主演的《不懂撒嬌的女人》熱播引起關注,日前一場戲談及身材,她被指為「A級之城代表」,後來換上水着「升胸」,她大方笑說:「作為演員好多嘢會成為焦點,包括我哋嘅樣貌及身材,但當然希望可以用作品令大家鍾意自己啦。今次引起大家關注,證明我哋嘅劇本得到共鳴。我就絶對滿意自己成個人嘅配搭,係健康、正常、舒服嘅,亦都唔辛苦(暗指胸部負荷),多謝屋企人畀咗我呢個身材。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!