掃呢頁CODE去手機

2017年5月7日 星期日

朱希敏超透視裙晒腿 失守驚現「神秘地帶」? __,朱希敏,

慧妍雅集35周年慈善晚會今晚喺尖沙嘴洲際舉行,除咗有楊思琦同陳法蓉谷胸出席活動,仲有莊思明同張名雅以透視裙輕輕露腰晒腿,不過講到最大膽嘅,就係11年亞 ...


慧妍雅集35周年慈善晚會今晚喺尖沙嘴洲際舉行,除咗有楊思琦同陳法蓉谷胸出席活動,仲有莊思明同張名雅以透視裙輕輕露腰晒腿,不過講到最大膽嘅,就係11年亞軍朱希敏喇。朱希敏今晚以一條白色高衩透視裙出席晚宴,成條裙嘅右邊高衩位開到上腰,美腿一覽無遺。朱希敏喺影相嘅時候仲要就角度,以免重要部位失守。朱希敏受訪時被問到係唔係做足「安全措施」?朱希敏話:「係呀!做足『安全措施』㗎喇!呢條裙因為今年度身訂造。」問及影到佢疑似有啲露毛?佢解釋:「影錯啫!有着底褲,如果唔着就唔衛生。」不過呢條裙透視又點打底呢?朱希敏話女性有好多唔同嘅內衣,唔係一定着T-back,仲有其他款,今次有着肉色底褲,本身做晒防走光,因為自己都知條裙性感,佢再講:「有留意住,今次照鏡照咗好多次,喺重要部位黐咗膠紙!」

(攝影:仇志德) 莊思明已經好性感,但朱希敏仲誇張。 合照時要就位,避免走光。
佢話做咗安全措施。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!