掃呢頁CODE去手機

2017年6月27日 星期二

全身相曝光!方媛見孕肚目測有五個月 __,方媛,

方媛終於POST全身相喇。於今年四月下嫁天王郭富城嘅內地嫩模方媛(Moka),榮升為城嫂後一直被傳懷有「城種」,但二人一直未有親口承認孕事。城城一向對 ...


方媛終於POST全身相喇。

於今年四月下嫁天王郭富城嘅內地嫩模方媛(Moka),榮升為城嫂後一直被傳懷有「城種」,但二人一直未有親口承認孕事。城城一向對家庭事、感情事低調,而一向活躍於社交網的方媛自從嫁給城城後都仍然維持以往的作風,經常更新社交網站講吓近況,惟最近見她都是POST半身大頭相,令懷孕傳言傳得更厲害!

但到昨晚佢終於罕有POST出全身照,透露去咗上海一個柯德莉夏萍(Audrey Hepburn)展覽參觀。而身穿收腰連身裙以柯德莉夏萍造型現身的Moka已經見肚,目測有5個月,但係佢手腳依然纖瘦,認真得天獨厚!早前留港安胎的方媛今次坐飛機返上海睇展覽,估計個胎已經佗穩,所以獲得城城准許返家鄉。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!