掃呢頁CODE去手機

2017年6月27日 星期二

港姐複選:Nicole自覺唔夠朱千雪靚? __,千雪,港姐,朱千雪,

Nicole今日都係一早到咗,唔知佢係咪好緊張呢?《2017香港小姐競選》複選今日中午12點進行,不過有唔少佳麗9點左右已經到達電視城,而喺第一輪面試 ...


Nicole今日都係一早到咗,唔知佢係咪好緊張呢?

《2017香港小姐競選》複選今日中午12點進行,不過有唔少佳麗9點左右已經到達電視城,而喺第一輪面試有指似藝人朱千雪嘅「白富美」Nicole,同第一輪一樣早早9點到場,着住白色連身短裙,手拎名牌外套嘅佢就笑言尋晚8點鐘就瞓覺。

問到Nicole有冇信心?佢話:「都係平常心。(留意到新聞今年好多對手?)都幾多。(有新聞話你似朱千雪?)我覺得佢靚啲。(IG多咗follower?)麻麻哋啦,不過上次面試件泳衣細咗個碼,今次換咗過件新嘅嚟。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!