掃呢頁CODE去手機

2017年8月30日 星期三

離婚冇第三者!陳貝兒數度落淚:向前看 __,陳貝兒,貝兒,

陳貝兒認離婚,覺得對方唔住雙方父母!藝人陳貝兒(Janis)在將軍澳出席無綫節目《嫁到這世界邊端》記者會。她在台上笑指自己拍攝節目時的確有點激動,但指 ...


陳貝兒認離婚,覺得對方唔住雙方父母!


藝人陳貝兒(Janis)在將軍澳出席無綫節目《嫁到這世界邊端》記者會。她在台上笑指自己拍攝節目時的確有點激動,但指編導岑應比她喊得仲勁。當講到在阿聯酋拍攝時,她在當地服裝店買衫,當攝製隊攞出器材拍攝時,女店員即黑面更出言「恐嚇」,指她就算返到香港也會有關乎人身安全的危險,兄弟姊妹也會受威脅,陳貝兒就自嘲:「依家係生係死冇人理,我離咗婚!」而當麥雅緻等嘉賓上台分享婚姻時,陳貝兒更一時感觸,要走到場地後方拭淚,之後強忍淚水繼續完成活動。

冇涉及第三者

之後,她用十分鐘補妝才接受訪問,更謂:「好多謝大家關心!」又指決定離婚是去年的事,心情復原得七七八八,但睇預告片時勾起部分回憶,所以情緒激動少少:「離婚個程序仲進行緊,依家係分居階段。(牽涉第三者?)冇第三者,係喺和平氣氛下有呢個共識。(唔捨得?)始終六年關係,冇人結婚係想離婚。」

「放下然後向前出發」

問到何人提出時,她即開始眼濕濕:「邊個提出都唔緊要,件事好和平,大家都做得番朋友。(冇彎轉?)會向前看、接受,大家都傾過,面對、放下然後向前出發。(有聯絡?)有聯絡,大家都做到朋友。」問會否介意被爆離婚,她坦言身邊朋友都知,只是沒有特別公開講:「係拍攝時有少少激動所以有人問起,我又冇諗住隱瞞、講大話,同埋大家都決定咗。公司都唔知道我Status,都要講番聲唔好意思,其實個節目好Positive,只係我觸景傷情。」

冇刻意隱瞞

問會否覺得被公司擺上枱宣傳,她即指事件只是時間上的巧合:「始終件事已經決定咗,有人問到我都好難隱瞞,冇人結婚係想離婚,都冇人想將呢件事大聲講。」問會否找出爆料者,她即謂:「其實我都冇刻意隱瞞。(講咗出嚟舒服啲定壓力大咗?)咁都係要面對嘅。」

覺得對唔住家人

問家人對其離婚的反應,當記者指當年是由奶奶撮合結婚時,她即忍不住爆喊,要轉身拭淚,待一會心情稍為緩和時才答謂:「覺得自己好對唔住爹哋媽咪同佢爹哋媽咪,但我同佢都有努力過,唔好意思,令老人家擔心、傷心。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!