掃呢頁CODE去手機

2017年8月27日 星期日

搵命博 馬德鐘江美儀八號波上天下海 __,江美儀,馬德鐘,

安全至上!「帕卡」襲港,今朝清晨5點幾天文台就正式掛八號風球,相信大部分人都留守家中,甚至仲瞓緊覺,不過一班圈中人就真係去到盡,風球繼續吹,佢哋就繼續 ...


安全至上!


「帕卡」襲港,今朝清晨5點幾天文台就正式掛八號風球,相信大部分人都留守家中,甚至仲瞓緊覺,不過一班圈中人就真係去到盡,風球繼續吹,佢哋就繼續為工作又做空中飛人又出海,夠晒敬業!

藝人馬德鐘就喺今6六點幾喺微博上載Chok爆自拍照,睇得出佢正身在飛機上,仲要留言:「八號颱風,在機上也感到不停搖晃,真的能起飛嗎?」八號波都仲要飛,唔係嘛?!雖然馬德鐘當時就係等緊起飛,不過講到架飛機都搖緊,聽到都覺得危險,唔知最後佢有冇成功起飛呢?

而藝人江美儀今早在社交網透露人身在公海的郵輪上,佢上載一條短片,片中所見海面翻起白頭浪,船身不停搖晃,畫面令人心驚膽戰。從江美儀的留言中得知,她應是在郵輪上出騷,但現在郵輪未能使回港口,因為八號風球港口已關閉,她在社交網問網友怎麼辦,而網友都紛紛留言叫她小心。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!