掃呢頁CODE去手機

2017年8月12日 星期六

爆粗胸任摸!何超儀音樂節忘我High爆 __,超儀,何超,何超儀,

有冇咁High先?!組合DearJane及Josie(何超儀)&TheUniBoys等到西九出席音樂節「WowandFlutter」演出,期間何超儀非 ...


有冇咁High先?!

組合Dear Jane及Josie(何超儀)& The Uni Boys等到西九出席音樂節「Wow and Flutter」演出,期間何超儀非常投入,跪地揈頭晒線,又把地上的歌詞紙拋向觀眾,令衣服腋下位爆開。成員李健宏(KB)把水樽給她向觀眾淋水,有人叫她用口噴,她就大講有味說話:「我吞咗,好多女仔都會唔覺意吞咗。」提到組合推出黑膠碟,她就爆粗說成黑×碟,唱歌時又被女dancer托胸,全場氣氛勁High!

受訪時,Josie坦言未攰,多唱兩Set都可以。但KB就笑她:「第一次見到人唱到爆衫,同佢夾好辛苦,佢兩個Dancer件衫See Through,有胸睇好難集中!」Josie笑說下次要找更年輕的舞蹈員騷擾隊員,而KB就覺得少有音樂節有舞蹈員,因為香港音樂節不多。她說:「都係近十幾年先有,我哋都老咗,所以要搵90後Dancer。」KB指她是愈老愈辣的薑,又讚大會夠膽請他們很夠薑。

提到穿古着現身,Josie指自己的形象設計師與王菲的是同一人:「佢問我Size,我話36,佢都醒目,搵38,點知我都整爆,即係我唔只38啦。呢件古着係佢改良咗,依家唔知買唔買得番。」問到是否「脹」了一點?她笑言是「壯」了,要和老公陳子聰做運動,不過對方沒來捧場:「佢喺對面海。(佢有冇唱歌癮?)有,不過要等健康啲先。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!