掃呢頁CODE去手機

2017年8月20日 星期日

【有型李Sir去咗邊?】65歲半秃李修賢踎茶餐廳好麻甩 __,李修賢,

飾演警察深入民心的李修賢,圈中個個都叫他「李Sir」。近年他主力返大陸拍劇,香港少見露面。今年65歲的他,6月與麥包拍網劇《4度望遠鏡》,當時他西裝骨 ...


飾演警察深入民心的李修賢,圈中個個都叫他「李Sir」。近年他主力返大陸拍劇,香港少見露面。

今年65歲的他,6月與麥包拍網劇《4度望遠鏡》,當時他西裝骨骨現身,雖然身形稍為發福,肚腩凸凸,髮線後移,但都算keep得不錯。

人靠衣裝真是沒錯!早前一身便裝的他,與朋友到西貢西餐廳午餐,更一邊食嘢一邊吹水。可能當日他太肚餓,見他狼吞虎嚥,加埋個佬味十足的造型及半秃頭,真是麻甩味十足。

相關文章:

【寸周星馳算爆】李修賢扮李小龍 同丁珮床上肉搏

http://bit.ly/2xdvXdc

________________

今日其他娛聞:

唔理靚靚反對 Chilam培育魔童做電競高手

http://bit.ly/2vbkE3L

袁詠儀shopping賀與成龍泯恩仇?Chilam魔童唔幫手拎戰利品

http://bit.ly/2ifpFXP


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!