掃呢頁CODE去手機

2017年9月16日 星期六

【仔都14歲喇...】03年奉子成婚 王書麒自爆一直未同許秋怡註冊 __,王書麒,

王書麒同許秋怡今日結伴出席海俊傑嘅婚宴,秋怡話認識海俊傑好多年,做訪問節目認識嘅,14年前同王書麒結婚時,海俊傑都有飲,今日就算有騷都會推咗去,因為今 ...


王書麒同許秋怡今日結伴出席海俊傑嘅婚宴,秋怡話認識海俊傑好多年,做訪問節目認識嘅,14年前同王書麒結婚時,海俊傑都有飲,今日就算有騷都會推咗去,因為今日係海仔嘅人生大事。問到可會傳授兩公婆相處之道,秋怡話:「唔使啦,佢哋兩個好識㗎喇!反而我哋就會嗌吓交,老公話嗌下交,發洩吓出嚟先知道咩唔啱。」

2003年,秋怡同拍拖7年嘅王書麒奉子成婚(新聞連結:http://bit.ly/2x7iCWP ),佢哋嘅仔都已經有一個14歲嘅囝囝,但係王書麒今日突然自爆,話佢哋雖然同秋怡已經擺酒,但原來咁多年嚟都未曾正式註冊,書麒話:「我哋一齊都15年,都未註冊,都要快啲。」身旁嘅秋怡仲笑住話去美國註冊係嗰度結得快離得快,大家一齊相識21年,兩個一齊都好地地,唔須要做呢樣嘢,反而最大問題年紀開始大,如果入院暈咗做手術,冇人幫我簽紙。」雖然一直未正式註冊結婚,但佢哋就話最緊要開心,其他都冇所謂,秋怡話:「只係一紙婚書,我提議下年7月20日我生日揀呢日去註冊。」

婚宴喺8時42婚開始,一對新人進場,場面浪漫溫馨。

許秋怡同王書麒03年奉子成婚,但原來一直未有註冊。(資料圖片) 佢哋今晚一齊去飲海俊傑嘅婚宴。(攝影:陳慧安)

海俊傑同老婆 當年佢哋都做傳統嘅上頭儀式。(資料圖片) 接晒新娘。(資料圖片)
仲影埋婚照。(資料圖片) (資料圖片) (資料圖片)
(資料圖片) (資料圖片) (資料圖片)
個仔都14歲喇!(資料圖片) 一對新人進場。



新娘子好興奮咁送飛吻。

鍾意就快D Share啦!