掃呢頁CODE去手機

2017年9月8日 星期五

拒絕Oscar踩場求婚 江若琳講明會反面! __,Oscar,江若琳,蕭潤邦,

江若琳話如果男友Oscar於演唱會上同佢求婚會好失控。歌手江若琳(Elanne)為即將舉行的演唱會準備,近來每日都進行綵排,24小時都不夠用,因為每日 ...


江若琳話如果男友Oscar於演唱會上同佢求婚會好失控。


歌手江若琳(Elanne)為即將舉行的演唱會準備,近來每日都進行綵排,24小時都不夠用,因為每日起身就要跑步做Gym,之後要練歌、排舞。她又自爆上星期更緊張到日日失眠,但幸好「生煎包王」男友蕭潤邦(Oscar)鬧醒她,她謂:「有一晚我瞓唔着打畀佢,佢就開解我到朝早6點,佢話『其實一件咁開心嘅事,一件失而復得嘅事,天重新畀番個演唱會你,你係咪應該好好去享受,而唔係變成壓力,你咁大壓力係因為無時無刻都喺個演唱會入面,冇晒自己生活』,所以佢依家每日都逼我一定要有一、兩個鐘係要畀自己放鬆,談天說地,例如睇戲、捉棋乜都好,唔關演唱會事先可以放鬆自己,用咗呢個方法之後我好咗好多。」

演唱會會有surprise

Elanne亦謂Oscar的說話是當頭棒喝,令她明白大家入場不是想睇她操得有幾勁,而是想睇最真實的她。問到Oscar會怎樣支持她?她說:「佢會負責晒台前幕後嘅膳食。(仲有冇其他?)佢精神上嘅支持同陪伴已經好緊要,佢都好忙,要負責分飛。」她透露今次會唱其他人的歌,例如同是2007年新人的歌,他們到時會以特別方法出現。另外,她表示到時會跳舞:「但今次唔係勁歌熱舞,係party感覺。(會唔會有高難度動作或跳辣身舞?)會有一part好有驚喜,係我從來未跳過嘅舞,可能係跳啲深情或有故事性嘅舞。」問到歌衫可會性感?她笑言:「都有少少性感,但極其量只係畀個背脊大家睇。(係咪Oscar唔畀你騷前面?)唔係,其實我背脊同前面冇乜分別啫。」

抗拒人前浪漫

而講到有指兩人戴上訂婚戒指,並已秘密訂婚,她即澄清:「係情侶戒指咋,大家唔好諗咁多。」問到會否期待到時Oscar在台上向她求婚?她笑言:「絕對唔會,大家放心,一定唔會,佢咁做我同佢反面!踩我場想死呀?(你唔會覺得咁做好surprise?)我覺得呢件事兩個人去實行就ok,有一種浪漫係我哋自己知,而唔係擺上演唱會。(唔接受喺騷上求婚?)唔係嘅,但如果玩啲咁嘅嘢我會好失控,大家係買飛入嚟睇我唱歌,而唔係睇求婚。」而講到好友葉文輝(啤梨)入紙與未婚妻註冊結婚,她笑言:「佢都應該啦,搞咗壇大龍鳳,佢簡直成為指標。(你會唔會想快啲到你結婚?)隨緣啦,同埋呢啲都唔係我決定。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!