掃呢頁CODE去手機

2017年10月29日 星期日

甩帽飲海水有壓力!衛詩雅渡海泳挑戰成功 __,衛詩雅,詩雅,

好叻叻豬呀!英皇電影藝人衛詩雅(Michelle)以一身飛魚Look現身尖沙咀,與「港隊飛魚」歐鎧淳等暢游維港。曾考獲救生員牌的Michelle,順利 ...


好叻叻豬呀!


英皇電影藝人衛詩雅(Michelle)以一身飛魚Look現身尖沙咀,與「港隊飛魚」歐鎧淳等暢游維港。曾考獲救生員牌的Michelle,順利以20多分鐘游抵灣仔完成渡海泳挑戰。

跟住歐鎧淳尾

Michelle完成挑戰後接受訪問,對成績感滿意:「好開心,廿幾分鐘完成。落水時見到港隊嘅歐鎧淳佢哋喺隔籬,自己都盡力跟上佢哋節奏,雖然好快畀佢哋甩咗,但都捉到個速度,先可以咁快完成!」問到下水前的準備?她笑言:「今朝四點幾起身,一定要食早餐再做足熱身!(緊張?)都有,因為自己啱啱由日本返,呢一個月都拍緊電影,冇乜機會練水,練過咁耐都只係游過一次海,但我都同自己講要放鬆,要enjoy呢個過程。」

朋友嗌代表電影界

今晨氣溫只有約20度,問Michelle會否凍親?她笑言:「又唔會,陽光曬落嚟都舒服。泳手配備充足,加上有好多救生員,所以整個環境比想像中安全。不過游到中段有啲大浪,自己都甩咗泳帽同飲咗幾啖水,不過都有驚無險嘅!」Michelle又笑說:「最開心係前一晚收到好多朋友祝福,仲有人拍片畀我打氣,佢哋話得我代表電影界,完成唔到就有啲難睇,搞到我都有少少壓力!(下年再參加競賽組?)下年有都會,拍戲唔忙有時間會嚟,不過競賽就唔敢諗」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!