掃呢頁CODE去手機

2017年11月21日 星期二

姚子羚撇甩男友 同兄弟姊妹慶祝37歲生日 __,姚子羚,

人生有真正朋友的確好極~今日係藝人姚子羚37歲生日,圈中朋友多多嘅佢尋晚就約咗一大班人出嚟慶祝生日!陳山聰喺社交網甫咗大合照,包括有胡諾言、謝東閔、陳 ...


人生有真正朋友的確好極~


今日係藝人姚子羚37歲生日,圈中朋友多多嘅佢尋晚就約咗一大班人出嚟慶祝生日!陳山聰喺社交網甫咗大合照,包括有胡諾言、謝東閔、陳山聰、單立文同「胡說八道會」嘅一班好姊妹,連生完仔冇耐嘅胡杏兒都出嚟同佢慶祝,但就唔見李施嬅同子羚男友鄭子邦。

陳山聰同子羚早前因為合作無綫電視劇《同盟》感情愈來愈好,山聰仲用子羚劇中嘅名寫上祝福:「Kate:我最好的兄弟,最愛的拍擋 Happy birthday祝妳身體健康、心想事成、大紅大紫 #kate #birthdayparty #happy #期待下次合作 #期待KL #兩脅插刀 @姚子羚elaine ​​​​」超有心呀!唔知子羚之後會同男友鄭子邦點樣補祝呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!