掃呢頁CODE去手機

2017年11月12日 星期日

【閨蜜睡房】任性溫碧霞令婚姻亮紅燈 __,溫碧霞,

Irene呢集會拆解之前同老公婚姻危機之謎。東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》,每逢星期五、六、日更新一集,自認任性的溫碧霞(Irene ...


Irene呢集會拆解之前同老公婚姻危機之謎。


東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》,每逢星期五、六、日更新一集,自認任性的溫碧霞(Irene),與主持人李惠儀(Kiwi)大談早前與老公何祖光的小風波,解釋當時只是兩人耍花槍,絕對不是外界所講的離婚,當時有遇上不快事,任性地想嘗試自己一個人生活,結果「分居」了個多月。Irene表示夫妻出現拗撬,令到囝囝非常失落,功課明顯變差,但當兩人和好,囝囝就變番超級開心。

Irene更帶同「閨房私密」亮相節目,是一隻差不多人咁高的啤啤熊,啤啤熊的名字,正正就是Irene小時候的花名,想知道Irene的花名係乜?想知道Irene睡覺要攬住乜?記得Mon實《閨蜜睡房》!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!