掃呢頁CODE去手機

2017年11月6日 星期一

【中國好繼母】汪峰踢爆非同住 章子怡含淚:我的大女缺失很多母愛 __,汪峰,章子怡,子怡,

因為雙宋婚禮招來連串負評嘅章子怡,又有新作——不過,唔係俾負皮,而係俾正評。話說,日前章子怡上大陸節目《演員的誕生》,擔任導師一職,當看到楊玏表演的作 ...




因為雙宋婚禮招來連串負評嘅章子怡,又有新作——不過,唔係俾負皮,而係俾正評。

話說,日前章子怡上大陸節目《演員的誕生》,擔任導師一職,當看到楊玏表演的作品後,佢突然派洋蔥,話:「我的大女兒,她不是我親生的,她缺失很多母親的愛,但是我很幸福,因為我有緣認識了她,有緣成為她的母親,我要把我所有的愛,也許會勝於我親生的女兒,我都願意給她。」章子怡所講嘅大女兒,正正就係老公汪峰與舊愛葛薈婕所生嘅11歲大女「小蘋果」汪曼熙。至於章子怡與汪峰所生嘅女,只有歲幾。

章子怡一番感言搞喊好多觀眾,至於小蘋果生母葛薈婕暫未有咩回應。

由拍拖開始,章子怡一直努力做好佢嘅繼母角色,例如去年4月10日,章子怡為醒醒搞百日宴,繼女小蘋果亦有到場,仲喺台上表演彈鋼琴。大陸傳媒報道指章子怡好親切咁稱呼佢做「大女兒」,而小蘋果就叫咗章子怡一聲「媽媽」,小蘋果即淚灑當場,章子怡馬上將醒醒交俾江峰,自己就好心疼咁攬實小蘋果,幫佢抹眼淚,唔少網民即封章子怡做「中國好繼母」。

今年6月汪峰46歲生日,男方喺微博到貼咗佢同章子怡、囡囡醒醒及「小蘋果」一家四口合照,小蘋果更負責抱住妹妹,感情相當不錯。早兩個月微博都有人上載章子怡帶埋醒醒同小蘋果探班汪峰嘅相,一家四口有講有笑,小蘋果仲高咗好多,超短褲露出長腿,遺傳晒生母葛薈婕優點。

不過就咁,雖然章子怡咁努力,但都有失策時。一次汪峰接受《魯豫大咖一日行》訪問,就唔覺意爆咗原來小蘋果係同嫲嫲同住,唔係同章子怡住,令其好繼母形象崩潰,更有網民話難怪葛薈婕斥章子怡是「心機女星」,指章子怡「消費她女兒」和「作秀」。(相關連結﹕http://bit.ly/2nXmzGr )

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



未講重點已經蘊藏淚水 開始講小蘋果
「她不是我親生」 「她缺失很多母親的愛」 「但我特別幸福」
因為… 「我有緣認識了她」… 「我有緣成為她的母親」








唔係一齊住,都可以關係親密嘅。 (資料圖片) 去上4月,章子怡在台上為小蘋果拭淚。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!