掃呢頁CODE去手機

2017年11月4日 星期六

朱晨麗騷肩晒線頭 冧餵緋聞男友何廣沛 __,何廣沛,朱晨麗,

朱晨麗孖緋聞男友何廣沛出騷。無綫花旦朱晨麗(朱朱)與緋聞男友何廣沛、劉穎鏇(Tiffany)與余德丞到馬鞍山出席活動,朱朱以TubeDress晒肩性感 ...


朱晨麗孖緋聞男友何廣沛出騷。


無綫花旦朱晨麗(朱朱)與緋聞男友何廣沛、劉穎鏇(Tiffany)與余德丞到馬鞍山出席活動,朱朱以Tube Dress晒肩性感上陣,與何廣沛整蛋糕時頻頻彎腰晒線頭,更餵何廣沛食蛋糕Sweet到爆,而Tiffany則封胸晒長腿。

首次情侶檔出騷

朱朱與何廣沛接受訪問,問是否首次情侶檔出騷?何廣沛說:「係首次螢幕情侶出騷,之前都係宣傳《超時空男臣》。(之前被影到拍拖食飯?)同事食飯啫。(貪地方夠清靜?)貪地方近公司,呢個地方都多人嘅!」被指互相餵食的二人笑笑口否認,講到朱朱餵蛋糕好熟手,她笑言:「我有練開,平時都有餵媽咪食嘢。」

唔認拍拖

被問到會否擔心再被影到約會而避忌,二人都笑言不會,朱朱更建議可以約打羽毛球:「可以約埋洪永城、蔡思貝、黃子恆佢哋!(一Pair Pair咁打?)唔係,係組個《味想天開》羽毛球隊!(約游水呢?)我唔識游呀!」問二人是否擔心公開戀情影響工作,何廣沛說:「公司又冇咁規定嘅!(拍拖會公開?)依家係開放社會。」朱朱面對緋聞則表示順其自然,問到會否公開關係,她即「天然呆」說:「我Jet lag(有時差)呀!(依家關係?)係朋友!」

擔正四部劇

講到朱朱有四部劇集擔正,問是否想明年(2018年)爭做劇后,她說:「都係公司畀機會,第一次有《特技人》呢類咁有挑戰性嘅劇,係新挑戰,好多朋友都問我攰唔攰,會唔會冇時間休息,現實只有一個角色,戲裏面就可以有好多唔同嘅自己,所以會繼續努力。(《特技人》裏面身材好勁!)唔止,我功夫都勁,劇裏面好多人都身材好勁,大家都操得好Fit。」何廣沛聞言表示錯過了朱朱的性感演出,笑言會上網追睇。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!