掃呢頁CODE去手機

2018年1月12日 星期五

謝安琪送啲乜?張繼聰38歲生日冧爆攬女 __,繼聰,謝安琪,張繼聰,

張繼聰尋日38歲生日,老婆謝安琪就自爆上年畀人投訴冇送禮物,咁究竟今年送咩?生日禮物唔一定要名貴先可以袋落袋嘅,用錢都買唔到嘅先係最珍貴!好似尋日就係 ...


張繼聰尋日38歲生日,老婆謝安琪就自爆上年畀人投訴冇送禮物,咁究竟今年送咩?


生日禮物唔一定要名貴先可以袋落袋嘅,用錢都買唔到嘅先係最珍貴!好似尋日就係張繼聰38歲生日,佢喺社交網上載咗張自製嘅生日卡,原來係老婆謝安琪(Kay)同10歲嘅仔仔張瞻一齊整畀佢,一打開就有個3D生日蛋糕彈起身,真係非常精致,仲寫上「The Best Daddy In The World」,連阿聰都留言話「冧晒」!

今年首次一家四口過生日嘅阿聰同Kay仲上載全家慶生照,相中嘅瞻仔仲Chok到爆坐喺枱,阿聰就攬實囡囡kakaball(張靖),不過阿Kay就自爆上年畀人投訴冇送生日禮物,咁究竟今年送咩呢?佢留言:「舊年有人話我冇送生日禮物比(畀)佢…… 今年有哥哥同我一齊自製既(嘅)生日pop up card 有老爺親手炮製別出心裁既(嘅)生日大餐 有姐姐睇YouTube學製既(嘅)homemade生日蛋糕 仲有一位令你情難自制既(嘅)BB女喺你房等你😂……祝你生日快樂 每天開心❤️」最好嘅禮物咪就係喺晒身邊囉,網民都留言「幸福一家人」、「甜到漏啦」、「最大份禮物應該係kakaball」,就連唐詩詠都忍唔住話:「仲有個靚老婆日日望住佢呢❤️」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!