掃呢頁CODE去手機

2018年1月30日 星期二

陶傑叫何B改名 __,陶傑,

名嘴陶傑為亞視主持節目《笑看電視風雲》,昨在台上跟吳雨、何守信(何B)和徐小明過招,吳雨指着台下笑說:「我真係以為嚟咗TVB,FM同好多工作人員以前都 ...


名嘴陶傑為亞視主持節目《笑看電視風雲》,昨在台上跟吳雨、何守信(何B)和徐小明過招,吳雨指着台下笑說:「我真係以為嚟咗TVB,FM同好多工作人員以前都係TVB。」陶傑更搞鬼叫何守信改名:「何乜B啫,何A啦,你今晚係何A!」全場爆笑。

四人在台上大講當年亞視無綫生死鬥,談到兩台曾爭播奧運,當年身為亞視高層的徐小明感觸表示:「當時友台好大力量,我哋費好多努力據理力爭都攞唔到!」此時吳雨卻將何B和汪明荃的陳年緋聞擺上枱,插嘴說:「當年金牌司儀冇何守信冇汪明荃……」搞到何B好緊張問吳雨想講甚麼,吳雨笑着答:「冇何守信冇汪明荃,就搞唔成《歡樂今宵》。」徐小明就指當年麗的曾風光一時,劇集《大地恩情》反應很好,全台上下一心,口號是將對手連根拔起。




鍾意就快D Share啦!