掃呢頁CODE去手機

2018年1月13日 星期六

【彩蛋係伏線?】《誇世代》結局現身 佘詩曼做下集女主角? __,佘詩曼,

大台嘅台慶劇《誇世代》今晚就大結局喇,成套劇有名你叫「誇」,所以劇情都係有咁誇得咁誇,一開始大家以為只係交換身體嘅劇,但其實就唔係咁簡單,又有穿越、尋 ...




大台嘅台慶劇《誇世代》今晚就大結局喇,成套劇有名你叫「誇」,所以劇情都係有咁誇得咁誇,一開始大家以為只係交換身體嘅劇,但其實就唔係咁簡單,又有穿越、尋親、報仇、親情等等,真係乜都有。

而去到大結局,可能因為係台慶劇嘅關係,所以都係大團圓結局,冇人死、冇陰謀、冇BBQ,去到最後仲有片尾彩蛋,呢個可能係最精采嘅一幕喇。

套劇去到最後,有個婆婆出場,去咗嗰個奇幻磅重機度,拎咗一張「回到28歲」嘅卡,捽咗兩下,就真係變返做28歲,而演28歲嘅演員,好驚喜地係佘詩曼喎!唔知呢個會唔會準備伏線拍下集,由變返後生嘅佘詩曼講起呢?

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

(電視截圖) 有坤哥攞獎嘅劇情 (電視截圖) (電視截圖)
陳豪生仔喎 (電視截圖) (電視截圖) 大團圓結局 (電視截圖)
呢個係唔係下集伏線先? (電視截圖) (電視截圖)

鍾意就快D Share啦!