掃呢頁CODE去手機

2018年1月13日 星期六

驚現《誇》網民勁激動!阿佘狂飲狂食狂瞓 __,阿佘,佘詩曼,

阿佘尋晚驚喜現身《誇世代》大結局,網民話激動到喊呀!尋晚無綫劇集《誇世代》大結局,劇情唔只夠誇,最後仲有彩蛋添!就係視后佘詩曼(阿佘)驚喜登場,正當大 ...


阿佘尋晚驚喜現身《誇世代》大結局,網民話激動到喊呀!


尋晚無綫劇集《誇世代》大結局,劇情唔只夠誇,最後仲有彩蛋添!就係視后佘詩曼(阿佘)驚喜登場,正當大家都估緊係咪有續集時,另一邊廂嘅阿佘早前為新戲遠赴哈爾濱,喺冰天雪地下拍攝都咪話唔辛苦,好彩阿佘敬業又捱得,最終順利完成拍攝工作。阿佘亦終於可以返嚟香港,忙完一輪就梗係要放吓假啦,除咗同一班好姊妹見面High Tea,仲去咗行街又整指甲,務求由頭靚到落腳,認真貪靚!

此外,阿佘仲出動食好嘢,並喺網上預告要放肆一下獎勵自己,佢留言話:「我的假期開始了!正式進入狂吃、狂喝、狂睡的節奏!步入無人止境的狀態!​​​​」見阿佘食得咁開心、咁滿足,一班粉絲都叫佢食多啲,仲話佢拍戲太辛苦個人凹晒,肥番少少先好睇咁話!當然仲有好多網民話「好開心《誇世代》見到你」、「《誇世代》見到你,真的眼淚流出,依家仲激動緊」、「好耐冇見你在TVB拍劇啦」、「估唔到你客串」,睇嚟大家都好掛住佢,唔知阿佘係咪真係會做《誇》續集女主角呢?

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!