掃呢頁CODE去手機

2018年2月26日 星期一

赴米蘭疑食物中毒 王君馨屙嘔瞓足16個鐘 __,君馨,王君馨,

王君馨去咗米蘭時裝周。藝人王君馨(Grace)擁模特兒的高挑身形,一向深受時尚品牌喜愛,早前獲邀飛抵意大利米蘭出席時尚界盛事米蘭時裝周。Grace到埗 ...


王君馨去咗米蘭時裝周。


藝人王君馨(Grace)擁模特兒的高挑身形,一向深受時尚品牌喜愛,早前獲邀飛抵意大利米蘭出席時尚界盛事米蘭時裝周。Grace到埗幾天已睇了七個騷,雖然行程緊密,但經營個人品牌的她樂此不疲。

冇睇醫生

Grace穿上新一季春裝靚靚示人,做街拍模特兒,不過有苦自知,當地氣溫低至零度,衣衫單薄的她經過幾日行程,開始吃不消而病倒,在酒店中又屙又嘔,懷疑食物中毒。身在當地的Grace接受東網訪問時稱:「應該係畀風吹親,加上夜晚食海鮮,啲魷魚搞到有啲消化不良,半夜開始唔舒服,一晚屙足五次,嘔咗三、四次,仲有少少發燒,因為咁只可以留喺酒店,有啲行程取消咗。(有睇醫生?)冇睇,始終自己對呢度醫院同醫生唔熟,依家只可以休息同瞓,啲同行嘅工作人員好好,有探我同買退燒藥畀我食,全日只食餅乾、麵包、香蕉同熱茶。」

因病得瘦

問到身在香港的老公Daniel會否擔心?Grace表示已第一時間通知老公:「佢都好擔心,不過唔緊要,只要畀我瞓足一日,抖足精神好快會冇事。我今日已經一口氣瞓16個鐘,自己拍慣劇捱慣,頂得住。」Grace又笑言小病是福:「咁樣屙嘔應該瘦晒,着衫仲會靚啲添,我都算愛靚唔愛命。好彩依家恢復得七七八八,影響唔到今晚嘅行程,係今次旅程最大型嘅時裝騷,自己都想隆重其事。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!