掃呢頁CODE去手機

2018年2月18日 星期日

今年結婚?湯寶如爆黎小田同薛家燕有景轟 __,黎小田,薛家燕,家燕,湯寶如,

呢單料夠晒爆!著名音樂人黎小田(Michael)一連兩場紅館《小田金曲50年作品演唱會》開鑼,因本來的煙花關係,演唱會延遲至9時半開場,騷前大會叫觀眾 ...


呢單料夠晒爆!


著名音樂人黎小田(Michael)一連兩場紅館《小田金曲50年作品演唱會》開鑼,因本來的煙花關係,演唱會延遲至9時半開場,騷前大會叫觀眾為日前大埔巴士車禍喪生的人士默哀一分鐘。然後幾個財神出場派利是給觀眾,接着演唱會開始,甫開騷播放Michael的成長相片及其作品名稱,然後身穿紅色唐裝的他升上台中彈琴,並唱出幾句《大地恩情》,接着跟大家打招呼:「恭喜發財!多謝大家年初二嚟紅館睇我演唱會,我要多謝好多人,包括台前幕後工作人員、樂隊、幫我獻唱嘅歌手。」然後就到台下樂隊彈琴。

群星拱照黎小田

全晚有很多嘉賓歌手前來助陣,包括曾路得、柳影虹、葉振棠、黎瑞恩、胡渭康、林利、陳曉東、湯寶如、黃百鳴、麥潔文、吳浩康、衛蘭、衛詩、王馨平、側田、薛家燕等廿多位歌手。其中柳影虹唱完《少年黃飛鴻》後,表示見到Michael想喊及要下跪,感動表示:「好感激Michael哥,做新人好艱難,但Michael哥畀好多機會新人,我訓練班出嚟之後畀咗好多主題曲同插曲我唱,所以我要半跪你!我好恨嚟你演唱會,終於喺我62歲嘅今年恨到,Keep得如何呀?我6兜2啦。」觀眾即拍手。

台上表演「扑」木魚

然後湯寶如(湯記)唱完《似火探戈》後,行去與Michael傾偈,敲木魚的Michael話自己「扑」木魚,湯記即話:「唔明點解男人咁鍾意講呢啲『扑』呀,係敲。」之後她又爆料:「希望今年你同家燕姐可以拉埋天窗。」觀眾即大笑,她續笑言:「你同家燕姐嗰啲眉來眼去我睇到,我依家先爆你大鑊。」Michael即謂:「女仔講埋嘅咁嘅嘢。」其後身穿大露背衫魚尾長裙的王馨平出場繞場一周唱《留住你今晚》,之後笑言:「我知年初二喺紅館係有個傳統,就係有利是收,但我頭先行一圈係冇嘅。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!