掃呢頁CODE去手機

2018年2月11日 星期日

【大埔翻巴士】爆料!肇事車長WhatsApp群組留言:唔洗幫我賣廣告,聽朝會報紙A1 __,WhatsApp,

大埔公路發生19人死63傷大車禍!《蘋果》收到有熱心讀者爆料,聲稱肇事的姓陳車長,在事發時一刻並不是全力協助救援,反而第一時間在巴士車長的WhatsA ...


大埔公路發生19人死63傷大車禍!《蘋果》收到有熱心讀者爆料,聲稱肇事的姓陳車長,在事發時一刻並不是全力協助救援,反而第一時間在巴士車長的WhatsApps群組內留言回應事件,答道「唔想討論,唔洗幫我賣廣告,聽朝會報紙A1」。

據消防接報車禍時為6時15分,而根據該讀者提供的車長群組WhatsApps對話時間可見,在6時28分有其他車長發放事故現場圖片,隨即引來其他車長熱烈討論,亦有車長擔心稱「大鑊」,而在6時34分,肇事的陳車長隨即回應稱:「唔想討論,唔洗幫我賣廣告,聽朝會報紙A1。」其他車長即關心問:「人有無事?」陳車長回答:「暫時冇,有心」,隨後有不少車長留言「明哥takecare」。

此時,有車長向其他車長作出呼籲:「大家唔好再打擾佢!?現時應該比佢冷靜下來!!保重!!」之後就未見陳車長再作回應。不過該熱心讀者認為,車長在出事後可能未知事態嚴重,又形容他平日「鍾意上位」。

你敢爆,我敢獎! 即Call《蘋果》24小時爆相爆片熱線63836568


鍾意就快D Share啦!