掃呢頁CODE去手機

2018年3月10日 星期六

好友爆料!57歲曉格蘭特第五度做爸爸 __,

曉格蘭特第五度做老竇,係恭喜晒!現年57歲的英國著名男星曉格蘭特(HughGrant)早前被爆其瑞典監製女友AnnaEberstein再次懷孕,一向調 ...


曉格蘭特第五度做老竇,係恭喜晒!


現年57歲的英國著名男星曉格蘭特(Hugh Grant)早前被爆其瑞典監製女友Anna Eberstein再次懷孕,一向調嘅曉格蘭特就未有公布女友嘅預產期。佢嘅舊愛兼好友伊莉莎伯海莉(Elizabeth Hurley)接受訪問時爆料指,曉格蘭特上周已經第五度榮升爸爸:「佢上周再次做老竇,佢有5個小朋友,當佢生呢5個小孩時都超過50歲啦。」

曉格蘭特與女友Anna拍拖七年,除咗呢個BB之外,佢哋育有5歲囝囝John及2歲囡囡,計埋曉格蘭特同內地女星前女友洪婷蘭(Tinglan Hong)為他所生下的4歲囝囝Felix及6歲囡囡Tabitha,曉格蘭特過咗五十歲之後差唔多年年報喜,真係有心有力!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!