掃呢頁CODE去手機

2018年5月27日 星期日

每生一胎多一瓣 張新悅:剩係湊B會好悶 __,張新悅,

■三女之母張新悅將於7月迎接小公主出世。
■三女之母張新悅將於7月迎接小公主出世。張新悅已是三女之母,除了準備迎接7月出世的第四胎小公主外,亦忙於搞網上生意,她笑言:「生仔同做嘢好似相連咁,第 ...


張新悅已是三女之母,除了準備迎接7月出世的第四胎小公主外,亦忙於搞網上生意,她笑言:「生仔同做嘢好似相連咁,第一胎開咗樓上有機店,第二同第三胎讀咗碩士同心理學,呢胎就搞網上小生意,因為淨係湊B會好悶!」她透露網上生意與健康生活有關:「解決好多都市人嘅問題,好似去唔到洗手間,我覺得女性好啱,另一產品係一種好高貴嘅油,由頭到腳都可以用。」



■張新悅認為淨湊B好悶,所以在老公支持下搞生意。 ■張新悅認為淨湊B好悶,所以在老公支持下搞生意。

問到同時要兼顧家庭與工作,老公有否支持時,張新悅笑言:「湯水少咗,但老公都支持嘅,佢唔會插手我嘅嘢,而且佢本身唔係做生意嘅人。」她坦言今胎有打亂其時間表:「或者係要再考驗我點樣分配時間,朝早係工作黃金時間,晏晝就『交人』畀小朋友,朋友的確少見咗。」

採訪:小米

攝影:林德雄

髮型:Ling Chow of QG Private i salon

服裝、場地提供:JOYCE




鍾意就快D Share啦!