掃呢頁CODE去手機

2018年7月16日 星期一

歇斯底里拍新劇嗌到聲沙 __,

■陸駿光今次飾演「閻羅」,他直言拍到歇斯底里。
陸駿光首度拍攝ViuTV劇集《PlanB》,飾演「閻羅」的殺手角色,他坦言是從演以來最歇斯底里的角色︰「呢套劇扭曲嘅情節好漫畫化,閻羅係個殺人唔眨眼嘅 ...


陸駿光首度拍攝ViuTV劇集《Plan B》,飾演「閻羅」的殺手角色,他坦言是從演以來最歇斯底里的角色︰「呢套劇扭曲嘅情節好漫畫化,閻羅係個殺人唔眨眼嘅好人,拍攝時情緒起伏好大。最激係殺陳啟泰嗰場,由早拍到晚,嗌到聲沙,喊到眼淚乾,全身能量都耗盡,好攰好over。至於我最滿意,係講我殺死女朋友後,發覺原來係社團設局試探我,我即時崩潰咗,嗰場好深刻、好痛。」



■陸駿光與王宗堯(右)由港視開始合作,今次在《Plan B》中再度聚首。劇照 ■陸駿光與王宗堯(右)由港視開始合作,今次在《Plan B》中再度聚首。劇照

至於今次拍劇最難忘的,陸駿光表示是與駱振偉的掌摑場面︰「嗰場我要連打佢四巴,因為拍前我哋傾好堅打,拍嗰陣又嚟咗四個take,足足打咗成十幾巴,佢畀我摑出真火,我哋之後睇番都覺得好正。」

採訪︰祖李




鍾意就快D Share啦!