掃呢頁CODE去手機

2018年7月23日 星期一

陳貝兒:出埠訪問人妻 陳貝兒拍攝期間暈倒送院 __,陳貝兒,貝兒,

一冷一熱真係好易頂唔順!好彩依家冇大礙。藝人陳貝兒最近到外國拍攝無綫節目《嫁到這世界邊端2》,由於今次節目拍攝為期四十日,要到瑞典、波蘭、法羅群島以及 ...


一冷一熱真係好易頂唔順!好彩依家冇大礙。


藝人陳貝兒最近到外國拍攝無綫節目《嫁到這世界邊端2》,由於今次節目拍攝為期四十日,要到瑞典、波蘭、法羅群島以及希臘等地,各地溫差相距甚遠,法羅群島平均氣溫十度以下,希臘則平均三、四十度,而現身在希臘的貝兒,終不敵天氣於昨天拍攝期間暈倒,她說:「天氣關係同埋可能唔夠瞓,拍拍吓暈咗,受訪嘅土耳其人妻即刻送咗我入醫院睇急症同打點滴(「吊鹽水」),喺醫院留咗個幾鐘就走咗,今朝起身,覺得精神冇乜大礙,會繼續跟攝製隊去拍攝。」

由於貝兒聲線很虛弱,令人擔心她的身體狀況,但她直言因三天後大隊要回香港,所以都會盡力完成今次旅程以及追番昨天的拍攝時間,她還表示醫生叫她注意休息以及記得喝水,一定會遵從醫囑。記者讚她「好捱得」時,她說:「唔捱得就真,我以為自己可以捱到四十日,依家搞成咁,返嚟香港應該可以瞓個好覺。(同人妻們做訪問,佢哋有冇介紹男仔畀妳識?)唔會諗咁多喇,做咗四十日,殘足四十日,有都唔會睇中我」她還很感謝土耳其醫護人員、受訪土耳其人妻的照顧,表示會繼續努力加油。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!