掃呢頁CODE去手機

2018年8月25日 星期六

6年使500萬 53歲羅霖憂難獨力養三子 __,羅霖,

羅霖前晚慶祝53歲生日,攬住孻仔Jonathan萬事足。互聯網圖片
羅霖前晚慶祝53歲生日,攬住孻仔Jonathan萬事足。互聯網圖片「美魔女」羅霖昨日53歲生日,前晚她與友人及孻仔Jonathan慶祝,一班友人更送了 ...


「美魔女」羅霖昨日53歲生日,前晚她與友人及孻仔Jonathan慶祝,一班友人更送了兩隻巨型番梘花熊擺設作禮物,兩名在美國的兒子亦以WhatsApp祝她生日快樂。羅霖回覆《蘋果》時笑言大一歲,最緊要身體健康:「諗番起呢六年幾做單親媽媽生活,好多甜酸苦辣,希望要堅持、堅毅走未來一步同人生。」

羅霖之前入院做切除粉瘤手術,身體尚未痊癒,又發現有藥物敏感,令忙搵錢養兒子的她倍感壓力:「三日前去律師樓,計一計呢六年幾支出同收入,原來照顧呢三個仔讀書、生活費、租金等要500幾萬。𠵱家由零開始,太大壓力,但又好愛佢哋!」

採訪:唐如




鍾意就快D Share啦!